مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 20:302015-07-07سياسي

فرماندار تویسرکان خبر داد وجود 2 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در تویسرکان


فرماندار تویسرکان با اشاره به وجود 2 هزار چاه غیرمجاز در تویسرکان گفت: دهیاران حفر چاه های غیرمجاز را اطلاع دهند.

- " از تویسرکان، مهرداد موسوی عصر امروز در نشست دهیاران، با اشاره به نزدیک شدن مذاکرات به پایان مسیر نهایی خود، افزود: بعد از 12 سال گفت وگو با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مذاکرات از حالت سراشیبی و خطر با دیپلماسی خوب تیم متبحر ما، خارج شد.

وی حمایت های مردمی را امتیازی بالا برای تیم مذاکره کننده در دنیا دانست و افزود: تلاش ابرقدرت ها گرفتن یک سری امتیازات از ایران است، اما تیم ما تاکنون جلوی زیاده خواهی را گرفته است.

فرماندار تویسرکان خروج سرمایه های بلوکه شده و افزایش فروش نفت را از دستاوردهای به نتیجه رسیدن مذاکرات دانست و با اشاره به 3 هزار طرح نیمه تمام در سطح کشور و اولویت بندی تدبیر دولت بر آن ها، ابراز امیدواری کرد پس از مذاکرات فضای کار بهتر شود.

وی با اشاره به کاهش یک پنجم تولید ناخالص کشور ادامه داد: وضعیت اقتصادی کنونی مردم با وجود منابع مالی بالا نسبت به قبل تفاوت زیادی کرده چراکه دولت تدبیر و امید با مدیریت خوب مانع رانت خواری ها و هدررفت منابع موجود شد.

موسوی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه شهرداری ها و دهیاری ها با اکثریت مردم در ارتباط هستند، اظهار کرد: میزان اقبال و دلبستگی مردم از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تویسرکان خبر داد وجود 2 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در تویسرکان

فرماندار تویسرکان خبر داد وجود 2 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در تویسرکان