مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 18:452015-07-07بين الملل

کارشناس در راشا تودی: رسانه های غربی به خط ایران هراسی ادامه می دهند


کارشناس آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان روسیه تصریح کرد: رسانه های غربی، با توجه به خطی که از دولت های خود می گیرند، در خلال مذاکرات هسته ای، کماکان به روند گزارش های ایران هراسانه خود ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه، مجری این شبکه گفت: بنیامین نتانیاهو رییس کابینه اسراییل، مانند گذشته از مذاکرات گروه پنج بعلاوه یک با ایران برسر توافق جامع هسته ای، به شدت انتقاد کرد و آن را توافقی بد خواند.

مجری افزود: با وجودی که نتانیاهو دائماً ایران را خطری برای تمام جهان معرفی می کند ، اسنادِ درز پیدا کرده از سازمان جاسوسی موساد نشان می دهد که این سازمانِ مخفی اسراییلی بر این باور است که ایران فعالیت های لازم برای تولید سلاح های هسته ای را انجام نمی دهد.

دیوید لیندورف خبرنگار محقق آمریکایی در خصوص این تناقض گویی ها گفت: آمریکا و حتی بیش از آن، اسراییل، همواره مدعی بوده اند که ایران فقط چند ماه یا یک سال با تولید بمب (هسته ای) فاصله دارد.

وی افزود: آمریکا و اسراییل در اوایل قرن بیست و یکم چنین ادعاهایی را مطرح می کردند ولی اکنون ما پانزده سال بعد در سال 2015 میلادی قرار داریم و ایران هنوز هیچ بمبی تولید نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس در راشا تودی: رسانه های غربی به خط ایران هراسی ادامه می دهند

کارشناس در راشا تودی: رسانه های غربی به خط ایران هراسی ادامه می دهند