مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 18:002015-07-07اقتصادي

تا 15 روز دیگر صورت می گیرد تعیین تکلیف برداشت های غیر مجاز خاک در اصفهان


تا 15 روز آینده تکلیف برداشت های غیر مجاز خاک در شهرستان اصفهان تعیین می شود.

- " از اصفهان، فضل الله کفیل ظهر امروز در چهارمین کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه کوره های آجرپزی در دستور کار جلسه بوده است، اظهار کرد: الزام نخست برای برداشت معادن خاکی است که تولید گرد و غبار می کنند و باید کنترل شود که کمترین گرد و غبار را داشته باشد.

وی افزود: یک سری از واحدها تکنولوژی روز دارند که لازم است میزان آلایندگی تعدادی از این واحدها که مصرف غیر خاک رس دارند، نیز تثبیت شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دسته دوم واحد هایی هستند که از تکنولوژی روز استفاده می کنند اما مصرف خاک رس دارند که میزان مصرف آنها باید کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: دسته سوم واحدهای تعطیل شده است و باید کمک شود در دسته بندی کارخانه های نیمه فعال محسوب شوند و حداقل زیر پنج درصد ظرفیت رسمی کار کنند.

کفیل با اشاره به اینکه از تعداد 148 واحد فعال، 112 واحد نیمه فعال و 107 واحد غیر فعال و تعطیل در منطقه هستند، گفت: برخی از این واحدها فاقد پروانه هستند و باید برای آنها تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه وضعیت این تعداد واحد تولیدی غیر فعال در کمیته ای در اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان و با حضور سایر دستگاه های مرتبط تعیین می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 15 روز دیگر صورت می گیرد تعیین تکلیف برداشت های غیر مجاز خاک در اصفهان

تا 15 روز دیگر صورت می گیرد تعیین تکلیف برداشت های غیر مجاز خاک در اصفهان