مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 16:452015-07-07اجتماعي

شهردار رباط کریم خبر داد اهتمام جدی شهرداری رباط کریم برای توسعه گردشگری


شهردار رباط کریم از اهتمام جدی این نهاد در کمک به رشد و توسعه گردشگری این شهر خبر داد.

- " از غرب استان تهران، شهردار رباط کریم بعد از ظهر امروز در نشستی با مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رباط کریم، به جذب گردشگر و توسعه گردشگری شهر رباط کریم تأکید و دیدگاه های خود را در این مورد تشریح کرد.

مسعود مختاری با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای رشد و توسعه گردشگری رباط کریم گفت: در معابر شهر با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خصوصاً بیلبوردهای ورودی شهر به معرفی آثار فرهنگی و اماکن تاریخی و مذهبی پرداخته و راهنمای مسیر خوبی را برای مسافران و گردشگران ایجاد کرده است.

وی بر لزوم تدوین برنامه ای برای توسعه گردشگری اشاره کرد و گفت: صرف وجود آثار تاریخی در شهر باعث جذب گردشگر نمی شود و باید برنامه ای راهبردی برای آن تدوین شود تا از طریق آن شهر علاوه بر رسیدن به توسعه پایدار باعث رونق اقتصادی شهر نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: هنر این است که سرمایه ها و اعتبارات دولتی را به بخش حفظ و مرمت آثار تاریخی جذب نماییم و شهرداری نیز به طور تخصصی با احداث پارک های مهمی مانند پارک ملل، ایجاد دریاچه دو هکتاری، پارک 22 هکتاری آبشناسان و همچنین پارک خلیج فارس و دیگر پروژه های شهری می تواند در جذب گردشگر مفید باشند و آیندگان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رباط کریم خبر داد اهتمام جدی شهرداری رباط کریم برای توسعه گردشگری

شهردار رباط کریم خبر داد اهتمام جدی شهرداری رباط کریم برای توسعه گردشگری