مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 14:252015-07-07سياسي

امام جمعه قلعه رییسی: روز قدس روز حمایت از مظلوم است


" از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در نشست برگزاری روز قدس با دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این راهپیمایی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد همبستگی و وحدت جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه قلعه رییسی بیان کرد: در این روز در ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان، مردم با سلایق متفاوت به عنوان ید واحده ای در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از حق ملت مظلوم فلسطین شرکت می کنند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها به مردم فلسطین ظلم می کند و وظیفه هر مسلمانی است که از مظلوم حمایت کند، افزود: مطابق آموزه های اسلامی، همه مسلمانان وظیفه شرعی دارند تا از مردم مظلوم و بی گناه فلسطینی دفاع و حمایت کنند.

صلواتی با بیان اینکه صهیونیست های غاصب از هر فرصت و ابزاری برای ضربه زدن به قدس شریف استفاده می کنند، تصریح کرد: در چنین شرایطی دفاع از قدس و فلسطین رسالتی انسانی و اسلامی بوده و هیچ کس نمی تواند خود را از انجام آن معاف کند.

خطیب جمعه قلعه رییسی یادآور شد: امروز در سایه صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان، روز قدس به صورت نمادین به روز مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم تبدیل شده است و آزادگان جهان با الهام از آموزه های دینی، الهی و سیاسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قلعه رییسی: روز قدس روز حمایت از مظلوم است

امام جمعه قلعه رییسی: روز قدس روز حمایت از مظلوم است