مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 14:212015-07-07سياسي

منظری توکلی: وقتی حاشیه ها پررنگ می شوند رشد علمی کشور فروکش می کند


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وقتی حاشیه ها پر رنگ شد متن فراموش می شود و شتاب و رشد علمی کشور فروکش می کند و ما در دنیا ارتقا نمی یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از کرمان"، علیرضا منظری توکلی که پیش از ظهر امروز در نشست بررسی سیاست های ابلاغی توسعه در بخش علم و فن آوری سخن گفت؛ با اشاره به راهگشا و حکیمانه بودن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه ها گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به وضعیت دانشگاه ها اشاره کردند و فرمودند باید دانشگاه را از سیاست بازی و حاشیه سازی دور کنیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به موضوع بورسیه ها نیز اشاره کردند که در این مسئله به خیلی ها ظلم شد و بر خلاف قانون تدبیر و اخلاق بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در فراز دیگر از فرمایشاتشان فرمودند رسیدن به رتبه علمی پر شتاب بود که امروز کم شده است؛ ما از رتبه شانزدهم پایین تر نیامده ایم اما در این سال ها رشد و ترقی هم نداشتیم کاری کنیم که شتاب رشد علمی فرو کش نکند.

نماینده مردم بافت بیان داشت: یکی از موارد مهم و آسیب زننده این بود که چون به دنبال سیاست بازی و حاشیه سازی رفتیم به جای اینکه به مسائل علمی کشور بپردازیم یک سری از جوانان پاک و نابغه را که قرار بود به عنوان بورسیه وارد دانشگاه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظری توکلی: وقتی حاشیه ها پررنگ می شوند رشد علمی کشور فروکش می کند

منظری توکلی: وقتی حاشیه ها پررنگ می شوند رشد علمی کشور فروکش می کند