مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 12:102015-07-07بين الملل

ایده روسیه برای روش برداشته شدن تحریم تسلیحاتی ایران


در آخرین روزهای تعیین شده برای رسیدن ایران و 5+1 به توافقی بر سر پرونده هسته ای ایران، خبرگزاری های غربی از درخواست ایران برای گنجاندن برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران در قطعنامه جدید شورای امنیت خبر داده اند.

- درخواستی که ظاهرا با حمایت روسیه و چین همراه است.

کد خبر: 515262 تاریخ انتشار: 16 تیر 1394 - 13:11 - 07 July 2015 درخواست ایران برای برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران، با حمایت روسیه و چین احتمالا با ادبیاتی خاص به توافق هسته ای احتمالی بین ایران و 5+1 اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از ال مانیتور، یکی از موضوعات سخت باقی مانده در مذاکرات هسته ای بین ایران و 5+1، مساله تصمیم گیری درباره قطعنامه ای از شورای امنیت است که پیش از این، صادرات سلاح به ایران را ممنوع کرده بود.

روسیه خواهان این است که در قطعنامه جدید شورای امنیت که قرار است توافق هسته ای ایران و 5+1 را تایید کند، تحریم تسلیحاتی ایران هم برداشته شود.

یکی از مذاکره کنندگان ایرانی که نخواسته نام وی اعلام شود به ال مانیتور گفته است که موضوع تحریم تسلیحاتی از موضوعات سختی است که مذاکره بر سر آن ادامه دارد و موضع ایران این است که در توافق نهایی یا برجام، نباید تحریم تسلیحاتی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده روسیه برای روش برداشته شدن تحریم تسلیحاتی ایران

ایده روسیه برای روش برداشته شدن تحریم تسلیحاتی ایران