مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 11:552015-07-07بين الملل

ایران خواستار لغو تحریم های تسلیحاتی نیز است/ تفاهم کلی برای زمان بندی لغو تحریم ها


ایران عقیده دارد قطعنامه 1747 که تحریم های تسلیحاتی بر ایران مترتب کرده یک قطعنامه هسته ای است و طبق توافق ژنو و تفاهم لوزان می بایست ملغی اعلام شود.

- شمارش معکوس برای رسیدن به توافق احتمالی بین ایران و 1+5 در حالی آغاز شده که به نظر می رسد این مذاکرات ظرف فردا تا پس فردا به نتیجه نهایی ختم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار عصرایران"، دور نهایی مذاکرات ایران و 1+5 در وین در حال انجام است و طبق قرارهای قبلی مقرر بوده این مذاکرات امروز سه شنبه به نتیجه برسد اما پیگیری های خبرنگار عصرایران حاکی است که به احتمال قوی امروز دود سفید از هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات دیده نخواهد شد و این مذاکرات تا پنجشنبه تمدید می شود.

یک منبع نزدیک به تیم هسته ای در گفتگو با خبرنگار عصرایران مذاکرات دیروز عصر و شب وزیران خارجه 7کشور را مثبت توصیف و در عین حال تاکید کرد:یکی از مهم ترین نقاط اختلافی که در جلسه روز دوشنبه تاحدودی درباره آن رایزنی و نظر ایران مورد تاکید قرار گرفته مسئله تحریم های تسلیحاتی است که مطابق با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در چارچوب تحریم هسته ای قرار دارد و بر همین اساس می بایست لغو شود.

جلسه دیروز وزیران خارجه 7 کشور تا ساعت یک بامداد امروز ادامه داشته و تا ساعاتی بعد هم این نشست ها در سطح کارشناسی ادامه یافته است و بر اساس اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خواستار لغو تحریم های تسلیحاتی نیز است/ تفاهم کلی برای زمان بندی لغو تحریم ها

ایران خواستار لغو تحریم های تسلیحاتی نیز است/ تفاهم کلی برای زمان بندی لغو تحریم ها