مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 11:512015-07-07دانش

پرداختن به موضوع کارآفرینی برای دانشجویان و جوانان، فراتر از تشریفات است


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مسجدسلیمان گفت: با توجه به وضعیت موجود و آمار بیکاری بالای استان و مسجدسلیمان، پرداختن به موضوع کارآفرینی برای دانشجویان و جوانان، - فراتر از تشریفات است و قطعاً باید به دید یک ضرورت و نیاز اساسی به آن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از موج چهارم، صابر ملاعلیزاده عنوان کرد: با توجه به وضعیت امروز اشتغال جوانان، بر کسی پوشیده نیست که دانشگاه به عنوان نهاد متولی آموزش و تربیت نیروی کار آینده، وظیفه خطیری را بر عهده دارد که باید برای این موضوع حیاتی، تدبیری درست اتخاذ کند.

معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در ادامه افزود: در همین راستا، با همکاری جمعی از اساتید و دانشجویان واحد مسجدسلیمان، تصمیم به تاسیس مرکز کارآفرینی نمودیم.

ملاعلیزاده تصریح کرد: این مرکز با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنا نمودن دانشجویان و فارغ التحصیلان با فضای کسب و کار، پس از تهیه دستوالعمل و ارسال آن شورای پژوهشی این واحد، در آذرماه 93 به تصویب رسید.

وی، برگزاری کارگاهها و سمینارهای آموزشی کارآفرینی برای آشنایی با مفاهیم و اصول کارآفرینی، برگزاری دوره های آموزشی موردنیاز بازار کار برای دانشجویان در رشته های مختلف ؛ ارتباط دادن دانشجویان با مربیان کارآفرینی و کارآفرینان باتجربه ؛ ارایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به موضوع کارآفرینی برای دانشجویان و جوانان، فراتر از تشریفات است

پرداختن به موضوع کارآفرینی برای دانشجویان و جوانان، فراتر از تشریفات است