مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 10:022015-07-07سياسي

رسانه ها در حوزه های نظارتی مشارکت ویژه ای داشته باشند


آنچه اولویت اصلی مان در دفتر موسیقی وزارت ارشاد خواهد بود تمرکز روی مباحث آیین نامه ها، شیوه نامه ها و روشمند کردن گردش امور جاری دفتر موسیقی است چراکه معتقدم تاکنون نظارت کافی روی این مقولات صورت نگرفته است و امیدوارم که در این دوره بتوانم با مشخص کردن .

- طالبی گفت: آنچه اولویت اصلی مان در دفتر موسیقی وزارت ارشاد است، تمرکز روی آیین نامه ها، شیوه نامه ها و روشمند کردن گردش امور جاری دفتر موسیقی است چراکه تاکنون نظارت کافی روی این مقولات صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "فرزاد طالبی با تشکر از تلاش های پیروز ارجمند در سمت مدیر کلی دفتر موسیقی وزارت ارشاد توضیح داد: از روزی که به عنوان سرپرست در دفتر موسیقی وزارت ارشاد منصوب شوم تمام تلاش من بر این قاعده استوار خواهد بود که سیاست های کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی را دنبال کنم و برای پیشبرد این اهداف عالی، تمام تلاش خود را انجام دهم.

البته این یک موضوع طبیعی است که وقتی فردی با عنوان سرپرست در یک نهاد دولتی قرار می گیرد اجرای سیاست ها و برنامه های مصوب آن نهاد دولتی و رتق و فتق امور جاری از مهمترین اولویت های کاری اوست، یعنی این وضعیت با وضعیت مدیرکلی تفاوت های زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در حوزه های نظارتی مشارکت ویژه ای داشته باشند

رسانه ها در حوزه های نظارتی مشارکت ویژه ای داشته باشند