مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 10:022015-07-07سياسي

اصلاح طلبان به دنبال تمامیت خواهی از دولت اند


عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح طلبان به مجموعه مدیرانی که در مناصب سیاسی و اجتماعی دارند رضایت نمی دهند و می خواهند وزارت کشور هم در اختیار آنان باشد و به دنبال نوعی تمامیت خواهی از دولت اند.

- محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، با تاکید بر اینکه رویکرد اصلاح طلبان نشان می دهد که آنان به دنبال نوعی تمامیت خواهی از دولت هستند، اظهار داشت: تمامیت خواهی اصلاح طلبان از دولت فقط در چند وزاتخانه خلاصه نمی شوند با توجه به اینکه اکثر استانداران کشور از میان اصلاح طلبان انتخاب شده اند آنان به این هم رضایت نمی دهند.

وی افزود: یکی از وزارتخانه هایی که برای اصلاح طلبان حساس محسوب می شود وزارت کشور است این وزارتخانه برای آنان از اهمیت خاصی برخوردار است و می بینیم که دائما این وزارتخانه را مورد هجمه خود قرار می دهند.

کوهکن خاطر نشان کرد: وزارت کشور معمولا نسبت به فرمانداران، معتمدین مردمی و استانداران کمتر در انتخابات دخیل دارد و مجموعه فرمانداران و معتمدین مردمی نقش بیشتری دارند.

اصلاح طلبان به مجموعه مدیرانی که در مناصب سیاسی و اجتماعی دارد رضایت نمی دهند و می خواهند وزارت کشور هم در اختیار آنان باشد و به دنبال نوعی تمامیت خواهی از دولت اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان به دنبال تمامیت خواهی از دولت اند

اصلاح طلبان به دنبال تمامیت خواهی از دولت اند