مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 09:572015-07-07ورزشي

رسانه ها را خواب برد، شوش را یونسکو


دو اثر شهر تاریخی شوش در استان خوزستان و منظر فرهنگی روستای تاریخی میمند کرمان سیزدهم تیر وارد فهرست میراث جهانی یونسکو شدند اما نه مقام مسئولی این اتفاق را تبریک گفت و نه روزنامه ها به آن پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "کافی است کلیپی ساخته و یا مرگ بازیگری شایع شود، آن وقت است که خبر و کلیپ چنین وقایعی در رسانه های مجازی بازتاب گسترده ای خواهد داشت حتی اگر مرگ بازیگری تنها در یکی دو رسانه مجعول آمده باشد تا فردای آن روز رسانه ها و روزنامه ها در تیتر اخبار خود درباره آن مطلب نوشته، تکذیب کرده و یا آن را رد می کنند.

همین چند روز پیش تیم ملی والیبال توانست به پیروزی های مختلفی دست پیدا کند و تیم ملی فوتبال ایران با رقم های میلیونی سرشکسته از میدان بیرون آمد.

این اتفاقات خوب و بد ماهها ذهن رسانه های ایرانی را درگیر می کند حتی دعوای لفظی دو بازیکن مدتها تیتر رسانه ها می شود.

شادی مردم ایران برای برد یک تیم ملی در خیابان ها به حدی زیاد بود که عکاسان و فیلمبرداران و خبرنگاران را دور خودشان جمع کردند اما روز سیزدهم تیر ماه در شهر بن آلمان و در کمیته میراث جهانی یونسکو، منظر فرهنگی تاریخی روستای میمند در کرمان و شهر تاریخی شوش در استان خوزستان در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شدند به این معنی که اکنون کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها را خواب برد، شوش را یونسکو

رسانه ها را خواب برد، شوش را یونسکو