مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 09:412015-07-07اجتماعي

طی امروز و فردا زنجان خنک می شود/کاهش دما در استان زنجان


رییس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزایش ابر و کاهش دما را از پدیده های جوی استان طی 48 ساعت آینده اعلام کرد و گفت: دمای طی این مدت حداقل چهار درجه کاهش می یابد.

- سونا صرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از افزایش ابر در سطح استان برای بعد از ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: افزایش ابر پیش بینی شده با وزش باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به شدید بودن شدت وزش باد در برخی مناطق استان زنجان اضافه کرد: بارش پراکنده و خفیف برای برخی مناطق از جمله زنجان محتمل است.

رییس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را 28 درجه بالای صفر اعلام و تصریح کرد: این دما در مقایسه با روز گذشته افزایش یافته است.

وی کاهش سه تا چهار درجه ای دما را برای بعد از ظهر امروز از پدیده های جوی استان قابل توجه عنوان کرد و گفت: این وضعیت برای فردا هم پیش بینی شده است ولی طی دو روز آخر هفته وضعیت به حالت قبلی یعنی افزایش باز می گردد.

صرفی نوسان دمایی شهر زنجان را 14 درجه اعلام کرد و افزود: این شهر طی روز گذشته دمایی بین 24 و 38 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه بالاترین دما با 41 درجه بالای صفر در ماهنشان ثبت شده است، ادامه داد: خنک ترین دمای این بازه زمانی با 23 درجه بالای صفر از خرم دره گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی امروز و فردا زنجان خنک می شود/کاهش دما در استان زنجان

طی امروز و فردا زنجان خنک می شود/کاهش دما در استان زنجان