مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 09:252015-07-07فرهنگي

انتشار بسته حمایتی 94 با هدف حمایت از روزنامه نگاران


تهران / خبرگزاری صدا و سیما / علمی و فرهنگی 1111 1394/04/16 اولویت های شش گانه حمایتی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بر اساس اولویت های شش گانه حمایتی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و به منظور حمایت از روزنامه نگاران، روزنامه ها، هفته نامه ها و دوهفته نامه هایی که اساساً لیست بیمه ای نداشته باشند از هرگونه حمایت محروم خواهند بود.

اولویت های موضوعی، حمایت از مناطق کم برخوردار، توجه به تحولات رسانه، ترویج بنگاه ها، دیپلماسی رسانه ای و تاکید ویژه بر بیمه اهالی مطبوعات، رئوس اولویت های حمایتی معاونت مطبوعاتی در سال جاری را تشکیل می دهند.

حمایت ویژه از بیمه خبرنگاران توسط رسانه ها - با کاهش نصاب های در نظر گرفته شده - در کنار توجه به نشریات استانی و مناطق کم برخوردار از اصلی ترین بندهای بسته حمایتی در سال 94 است به طوریکه به منظور حمایت از روزنامه نگاران، روزنامه ها، هفته نامه ها و دوهفته نامه هایی که اساساً لیست بیمه ای نداشته باشند از هرگونه حمایت محروم خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بسته حمایتی 94 با هدف حمایت از روزنامه نگاران

انتشار بسته حمایتی 94 با هدف حمایت از روزنامه نگاران