مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 08:212015-07-07دانش

اعزام 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های لرستان به اردوهای جهادی تابستان


مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی لرستان از اعزام 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های لرستان به اردوهای جهادی فصل تابستان این استان خبر داد.

- جعفر بارانی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خرم آباد،" گفت: 1000 نفر از دانشجویان جهادی استان لرستان در قالب 28 گروه جهادی پس از ماه مبارک رمضان به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه 70 درصد از دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی دانشگاههای لرستان دختر و 30 درصد دختر هستند، افزود: دانشجویان اعزامی به این اردوها علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه مهارت های فنی، احکام و قرآن، پیشگیری از اعتیاد، اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف در امور کشاورزی، سم پاشی و باغداری، دامپزشکی و عمرانی مشارکت می کنند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی لرستان گفت: در این اردوها دانشجویان جهادی در امر احداث یک باب مسجد در بخش پاپی، احداث دو باب غسالخانه و یک باب خانه ایتام در بخش چگنی، احداث یک باب خانه ایتام در حومه خرم آباد، اجرای فونداسیون دو رواق امامزاده محمد حسن الیگودرز، مرمت سازی و تعمیر دو باب مدرسه و مرمت بنای یک امامزاده در شهرستان دورود مشارکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های لرستان به اردوهای جهادی تابستان

اعزام 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های لرستان به اردوهای جهادی تابستان