مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 02:102015-07-06سياسي

امام جمعه مهدی شهر: رابطه معنویت با سلامت بازشناخته شود


رابطه معنویت با سلامت که امروز اروپایی ها بسیار روی آن تمرکز دارند، باید بازشناخته شود.

- " از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی شامگاه دوشنبه در جمع شماری از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان، خودسازی را بالاترین امر در عالم دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انسان ها به منظور توجه به خودسازی است.

وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) مبنی بر اینکه هر اتفاقی که در جهان می افتد باید اول سبب آن ایجاد شود و تا سبب نباشد اتفاقی رخ نمی دهد، گفت: در علم پزشکی، مسائل دقیق است و در مسائل معنوی، امور بسیار دقیق تر است و کوچک ترین حرکت امروز منجر به بروز اتفاقی در آینده خواهد شد.

امام جمعه مهدی شهر بیان کرد: در سیر و سلوک، نخستین گام بیدار شدن است؛ فرد خواب اصلاً متوجه نیست چه اتفاقی می افتد؛ چه برسد که خود را بشناسد.

بارانی گفت: انسان باید به این باور برسد که از هستی بالاتر است و باید بداند که او مسافر است و مقصدی دارد و باید تلاش کند تا به مقصد خود برسد؛ انسان جام جهان نمای الهی است و اگر از درون به خود نگاه کند، به چیزهای بسیاری پی خواهد برد.

وی مزایای بیدار شدن را بسیار متعدد بیان کرد و گفت: پس از بیدار شدن، انسان حقیقت گناه و ثواب را می فهمد، به عمق اهمیت لحظات عمر پی می برد و حقیقت ظلم را می فهمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهدی شهر: رابطه معنویت با سلامت بازشناخته شود

امام جمعه مهدی شهر: رابطه معنویت با سلامت بازشناخته شود