موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 01:402015-07-06پزشكي

چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف


یکی از نگرانی ها و مشکلاتی که بسیاری از افراد را آزار می دهد خروفپ شبانه است که به راحتی می تواند با انجام تمریناتی آنرا رفع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ خروپف زمانی رخ می دهد که عضلات گلو شل می شود در این حالت راه هوایی مسدود می شود و همین امر علتی است که تنفس را هنگام خواب دچار مشکل می کند.

گاهی اوقات این عارضه می تواند زمینه ساز مشکلات سلامتی زیادی نظیر بیماری های قلبی باشد.

مطالعه ای در این زمینه روی 22 مرد و 17 زن انجام شد و محققان افراد را به دو گروه تقسیم کردند یک گروه از اسپری مخصوص بینی استفاده کردند و همچنین تمریناتی برای داشتن تنفس عمیق انجام می دادند و سه بار در روز از این اسپری استفاده کردند.

گروه دیگر فقط به شستشوی بینی سه بار در روز اکتفا کردند و آنها از تمرینات مربوط به بهبود شرایط بلع و گفتار استفاده می کردند.

خروپف به دلیل ارتعاش ماهیچه ها و بافت نرم عضلات ایجاد می شود که منجر به انسداد راه های هوایی فوقانی می شود بنابراین نیاز فعالیت هایی است که این عضلات تقویت شوند.

در حقیقت به عنوان یک تئوری این موضوع مطرح است که تقویت عضلات می تواند منجر به کاهش خروپف شود، در نتیجه مطالعه ای در این باره انجام شد و محققان شرکت کنندگان را به مدت یک هفته با توجه به تمریناتی که به آنان داده بودند بررسی کردند و بعد از این دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف

چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف