مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 01:002015-07-06سياسي

امام جمعه کاشان: اهل بیت بهترین الگوی مدیریتی هستند


نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه اهل بیت (ع) بهترین الگوی مدیریتی هستند، گفت: منشأ بسیاری از اشکالاتی که در سیستم نظام مدیریتی وجود دارد آن است که مدیران ما با مسئله امامت و ولایت، - " از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی دوشنبه شب در دیدار با شهردار و معاونان شهرداری کاشان با تسلیت ایام شهادت امیرمؤمنان امام علی (ع) اظهار کرد: در جامعه توحیدی و اسلامی، امیرمؤمنان یا به عبارت جامع تر مقام ولایت و امامت ملاک و الگو باید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عرصه حکومت داری عرصه پیچیده و دشواری است، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب چون حکومت مبتنی بر اسلام نبود مردم توقعی نداشتند اما امروز که با عنایت خدای متعال، حکومتی بر اساس کتاب و سنت و الگوی ولایت مولای متقیان ایجاد شده توقع دیگری است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که امروز در نظام مدیریتی کشور داریم نشأت گرفته از آن است که بخشی از مسئولان و مدیران هنوز جایگاه حکومت، حاکم و مدیر را در نظام اسلامی نفهمیده اند.

نمازی با ذکر برخی آسیب های نظام مدیریتی نظیر بعضی نابسامانی ها در سیستم بانکداری و اقتصادی، حاکم بودن روابط بر ضوابط و برخی منازعات و اختلافات تأکید کرد: منشأ بسیاری از اشکالاتی که در سیستم نظام مدیریتی وجود دارد آن است که مدیران ما با مسئله امامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کاشان: اهل بیت بهترین الگوی مدیریتی هستند

امام جمعه کاشان: اهل بیت بهترین الگوی مدیریتی هستند