مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 00:102015-07-06بين الملل

ایندیپندنت: یک گردان بین المللی در حال پیوستن به نیروهای کرد علیه داعش است


در حالی که جنگجویان خارجی در حال پیوستن به افراطیون این گروه تکفیری صهیونیستی در عراق و سوریه هستند، مردانی نیز مانند اسکات وجود دارند که برغم استقبال نه چندان خوب مقامات کرد، - یک روزنامه انگلیسی نوشت گردان بین المللی از جنگجویان خارجی به نیروهای پیشمرگه کرد ملحق می شوند تا به آنها در مقابله با گروه تکفیری صهیونیستی داعش کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه ایندیپندنت"، در جبهه شمالی عراق یک تیرانداز ماهر از نیروهای پیشمرگه کرد به جسد یکی از ستیزه جویان گروه تکفیری صهیونیستی داعش چشم دوخته است و تفنگ او را به دقت نگاه می کند، یک مسلسل دستی که تاریخ آن به جنگ جهانی دوم بازمی گردد اما صاحب قبلی این مسلسل به گونه ای عجیب و غرب آن تزیین کرده است و به نظر می رسد در تزیین آن از تکه های استخوان انسان استفاده شده است.

این تیرانداز که از سربازان سابق آمریکایی است و داوطلبانه به کردها در جنگ علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش کمک می کند گفت چیزی که روی این مسلسل بود ظاهرا بخشی از استخوان نخاع بود.

اگر این کار یک هدف شیطانی را دنبال نمی کند پس هدف از آن چیست.

این تیرانداز ماهر که در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت خود را فقط با نام کوچک یعنی اسکات معرفی کرده است شش ماه قبل به نیروهای پیشمرگه برای مقابله با ستیزه جوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: یک گردان بین المللی در حال پیوستن به نیروهای کرد علیه داعش است

ایندیپندنت: یک گردان بین المللی در حال پیوستن به نیروهای کرد علیه داعش است