مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 23:402015-07-06پزشكي

فرماندار بهارستان خبر داد آزمایش روزانه کیفیت و بهداشت آب شرب در بهارستان


کیفیت و بهداشت آب شرب این شهرستان به صورت روزانه توسط شبکه بهداشت مورد آزمایش و بازرسی قرار می گیرد و در صورت وجود مشکل، - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان پور اظهار کرد: کیفیت و بهداشت آب شرب شهرستان بهارستان به صورت روزانه توسط شبکه بهداشت مورد آزمایش و بازرسی قرار می گیرد و در صورت وجود مشکل، چاه های آب مهر و موم می شود.

فرماندار بهارستان بیان کرد: بسیاری از مشکلات بهداشتی کشورهای در حال پیشرفت، عدم برخورداری از آب آشامیدنی سالم است.

از آنجایی که محور توسعه پایدار، انسان سالم است و سلامت انسان در گرو بهره مندی از آب آشامیدنی و مواد غذایی سالم و مطلوب است، بنابراین برنامه ریزی و هزینه برای تأمین آب سالم، سرمایه گذاری قابل توجهی برای آینده خواهد بود.

وی افزود: باید توجه داشت که تهیه و تأمین آب آشامیدنی سالم برای جامعه یکی از مؤثرترین و پایدارترین فن آوری ها برای ارتقای سلامت جامعه محسوب می شود.

سلیمان پور ضمن توصیه به مسئولان و شهروندان برای صرفه جویی در مصرف آب برای عبور از تنش کمبود آب در فصل تابستان تصریح کرد: کیفیت و بهداشت آب این شهرستان به صورت روزانه توسط شبکه بهداشت مورد آزمایش و بازرسی قرار می گیرد و در صورت مشاهده کوچک ترین مورد مشکوک از عرضه آن به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بهارستان خبر داد آزمایش روزانه کیفیت و بهداشت آب شرب در بهارستان

فرماندار بهارستان خبر داد آزمایش روزانه کیفیت و بهداشت آب شرب در بهارستان