مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 23:102015-07-06پزشكي

کلینیک تخصصی کوثر در کنگان افتتاح شد


در آیینی با حضور مردم و مسئولان، کلینیک تخصصی کوثر در شهرستان کنگان افتتاح شد.

- " از کنگان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر دوشنبه شب در مراسم کلینیک تخصصی کوثر به تشریح عملکرد طرح تحول نظام سلامت و دولت تدبیر و امید در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه های بهداشتی و درمانی، عمرانی و فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: افتتاح و راه اندازی این کلینیک برای نخستین بار در سطح شهرستان در راستای سیاست وزارت بهداشت برای ارائه خدمات بهینه است.

سید سجاد اقبالی با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی نباید تنها به اعتبارات دولت بسنده کنیم، خاطرنشان کرد: باید از مشارکت مردمی و خیرین محترم و مسئولین اجرایی و نهادهای شهرستان نیز در راستای توسعه هرچه بهتر خدمات بهره مند شویم.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای توسعه خدمات درمانی و رضایتمندی مردم برنامه های ارزشمندی را تدارک دیده است.

نماینده شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) بیان کرد: باید به مسئله پیشگیری و آگاهی دادن در حوزه سلامت توجه جدی داشت.

حجت الاسلام موسی احمدی گفت: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی باید در دستور کار قرار گیرد و در این مسیر نباید کم کاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تخصصی کوثر در کنگان افتتاح شد

کلینیک تخصصی کوثر در کنگان افتتاح شد