مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 18:302015-07-06سياسي

رییس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل: اهالی قلم حرمت قلمشان را به هیچ چیزی نمی فروشند


رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: قلم به دستان متعهد و ارزشی جامعه ما ارزش و بها قلمشان را با هیچ چیز معاوضه نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز قلم در جمع هنرمندان بسیج اردبیل اظهار کرد: قلم در مکتب اسلام از قداست خاصی برخوردار است به طوری که اولین آیه های نازل شده بر قلب نازنین نبی مکرم اسلام (ص) حکایت از ارزشمداری قلم و صداقت در بیان است که به خوبی می توانیم با این کلام نافذ به جایگاه رفیع اهالی قلم پی ببریم.

وی تصریح کرد: در اهمیت قلم و آنچه که می نویسد همین بس که خالق آسمان و زمین در سرآغاز یکی از سوریه های کتاب خود به قلم و آنچه که خواهد نوشت، قسم یاد می کند و این خود نقطه شروع راز و رموز و ارزش قلم در جامعه بشری است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: هر چه از عمر خلقت بشری می گذرد راز و رموز قلم عیان تر می شود چرا که این قلم ها هستند که به جهان هستی زینت می بخشد و دست بشر را برای رسیدن به کمال، ترقی و پیشرفت می گیرند.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تمدن بشری مدیون قلم است اگر آنچه که در سیر تحولات زندگی بشری اتفاق افتاده کتابت نمی شد چیزی به نام تمدن وجود نداشت، پیشرفت های مختلف جامعه بشری مدیون قلم هاست از ادبیات، شعر گرفته تا علم طبابت همه اینها حاصل قلم فرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل: اهالی قلم حرمت قلمشان را به هیچ چیزی نمی فروشند

رییس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل: اهالی قلم حرمت قلمشان را به هیچ چیزی نمی فروشند