مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 18:152015-07-06فرهنگي

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس خبر داد ساخت 3 فیلم مستند اجتماعی در فردوس


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس از ساخت سه فیلم مستند اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- کاظم ایمان طلب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: با همکاری کانون سینماگران جوان شهرستان فردوس ساخت سه فیلم مستند به نام های طلاق ، مرجان و پنجه در این شهرستان کلید خورد.

وی گفت: مستند طلاق با هدف آسیب شناسی معضل شوم طلاق، مستند مرجان در ارتباط با دختران کم توان ذهنی و مستند پنجه نیز در ارتباط با معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی توسط هنرمندان شهرستان فردوس ساخته می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس افزود: کار ساخت این سه فیلم مستند از چند روز گذشته آغاز و بر اساس تعهد صورت گرفته، این سه فیلم 30 دقیقه ای قرار است تا پایان شهریورماه آماده اکران شود.

ایمان طلب تصریح کرد: علی حیدرزاده به همراه یک تیم هفت نفره کارگردانی فیلم مستند طلاق، محمود خضری کارگردانی فیلم مستند مرجان و طیب نجفیان نیز کارگردانی فیلم مستند پنجه را به عهده دارند.

وی همچنین از تهیه سه نمایش توسط هنرمندان فردوسی برای حضور در جشنواره های مختلف خبر داد و یادآور شد: نمایش برسیسا به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی برای حضور در جشنواره تئاتر ماه کشوری، نمایش بوی بتادین برای حضور در جشنواره استانی و نمایش ادیپ شاه برای حضور در جشنواره کودک همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس خبر داد ساخت 3 فیلم مستند اجتماعی در فردوس

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس خبر داد ساخت 3 فیلم مستند اجتماعی در فردوس