مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 16:102015-07-06اقتصادي

تفاهم نامه 1400 میلیاردی کمیته امداد و بانک مهر ایران


کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در این تفاهمنامه هزار و 400 میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد مبادله شد.

بر اساس این تفاهم نامه مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد با معرفی نامه از این نهاد تا سقف 150 میلیون ریال و یک ضامن معتبر می توانند از تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه مجدد در سقف های مقرر در صورت تسویه تسهیلات قبلی بلامانع است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم تشکر از اقدامات خوب انجام شده، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه تسهیلات ارزان قیمت می تواند سهم به سزایی در بهبود معیشت مددجویان و اشتغالزایی کشور داشته باشد.

سید پرویز فتاح با بیان اینکه در طول عمر با برکت کمیته امداد فعالیت های شایسته ای برای ارتقاء معیشت و اقتصاد خانواده های تحت حمایت این نهاد صورت گرفته است، افزود:آموزش، توانمند سازی و ایجاد اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به برنامه ریزی منسجم و خلاقانه تری نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 1400 میلیاردی کمیته امداد و بانک مهر ایران

تفاهم نامه 1400 میلیاردی کمیته امداد و بانک مهر ایران