مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 14:412015-07-06سياسي

بیمه زنان خانه دار در نوبت رسیدگی است


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه دار در نوبت رسیدگی در کمیسیون اجتماعی دولت است و نظرات دستگاه ها در این باره اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه در نشستی خبری که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: لایحه ای که معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده درباره بیمه زنان خانه دار ارائه کرده در نوبت رسیدگی در کمیسیون اجتماعی دولت است و نظرات دستگاه ها نیز در این باره اخذ شده است.

وی ادامه داد: این بیمه با مشارکت دولت اجرا می شود و دولت بخشی از حق بیمه را می پردازد، اما به دلیل بار مالی و نداشتن توجیه اقتصادی و به دلیل اینکه زنان خانه دار جز گروه هایی هستند که کارفرمای خاصی ندارند، به اجرا در نیامده است.

مولاوری افزود: البته همزمان سازمان تامین اجتماعی در حال بررسی بیمه های چند لایه (موضوع ماده 27 قانون برنامه پنجم توسعه) است.

مولاوردی درباره تشکیل وزارتخانه زنان گفت: این موضوع یکی از وعده های رییس جمهوری بوده اما امور زنان، فرابخشی است و محدود کردن به یک وزارتخانه مسوولیت سایر دستگاه را نادیده می گیرد و با این بهانه که این امور متولی خاص دارد از زیر بار آن شانه خالی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه زنان خانه دار در نوبت رسیدگی است

بیمه زنان خانه دار در نوبت رسیدگی است