مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 14:312015-07-06سياسي

رییس دانشگاه آزاد مریوان استعفا داد/ «باقدم» نامزد انتخابات مجلس دهم شد


عثمان باقدم، رییس دانشگاه آزاد شهرستان مریوان گفت: با تأیید استعفای رسمی بنده توسط حمید میرزاده، رییس عالی دانشگاه آزاد، هفته آینده سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد مریوان معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کرددانش،" عثمان باقدم گفت: در تاریخ دوم تیرماه جاری استعفای خود را طی نامه ای به مسئولین دانشگاه آزاد اعلام کردم.

وی با بیان اینکه طبق قانون تا چهارم تیرماه فرصت استعفا وجود دارد، افزود: طبق این قانون بعد از استعفای یک ماه فرصت وجود دارد مدیر جدید جایگزین شود که طبق آخرین گزارش های رسیده از دانشگاه آزاد کردستان هفته آینده سرپرست جدید این دانشگاه در مریوان طی مراسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

عثمان باقدم با اشاره به اینکه در تاریخ 2/4/94 رسما طی نامه ای استعفا دادم و حمید میرزاده، رییس عالی دانشگاه آزاد استعفای بنده را در همین تاریخ پذیرفته است، تصریح کرد: هفته آینده در مراسم تودیع و معارفه، نامه که توسط میرزاده جهت تأیید استعفای بنده امضا کرده است تحویل مسئولین داده خواهد شد.

باقدم هدف از استعفای خود را شرکت در انتخابات مجلس دهم اعلام کرد و بیان داشت: خدمت به مردم شهرستان های مریوان و سروآباد از آرزوهای بنده است که امیدوارم با کسب اعتماد مردم این دو شهرستان، نماینده شایسته و لایق برای مردم در مجلس شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد مریوان استعفا داد/ «باقدم» نامزد انتخابات مجلس دهم شد

رییس دانشگاه آزاد مریوان استعفا داد/ «باقدم» نامزد انتخابات مجلس دهم شد