مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 14:252015-07-06بين الملل

نماینده جنبش جهاد اسلامی: احیای گروه های تکفیری در غزه


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران از احیای گروه های تکفیری در غزه خبر داد و گفت: این گروه ها با حمایت رژیم صهیونیستی و طرف های خارجی روز به روز در حال گسترش هستند.

ناصر ابوشریف در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین اوضاع مقاومت فلسطین افزود: متاسفانه غزه و مقاومت فلسطین در محاصره بسیار شدید قرار دارد.

وی اضافه کرد: تونل های بین غزه و مصر بسته شده است و حتی با اجرای یک طرح می خواهند آب را وارد یک خندق بین مصر و غزه کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تصریح کرد: متاسفانه خلع سلاح مقاومت در قبال بازسازی غزه را مطرح کرده اند.

وی با بیان اینکه کرانه باختری نیز در محاصره شدید رژیم صهیونیستی است گفت: دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان هم در خدمت رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند.

ابوشریف ادامه داد: شهرک نشینان هر روز اقدام به خرابکاری می کنند و می توانم بگویم مقاومت یکی از بدترین روزهای خود را می گذراند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعات طرح عربی است که تلاش می کنند شخصیت ها و گروه هایی از داخل فلسطین را علیه مقاومت ایجاد کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: اخیرا گروه های تکفیری در غزه احیا شده اند و با حمایت رژیم صهیونیستی طرف های خارجی روز به روز در حال گسترش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جنبش جهاد اسلامی: احیای گروه های تکفیری در غزه

نماینده جنبش جهاد اسلامی: احیای گروه های تکفیری در غزه