مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 12:312015-07-06اقتصادي

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد توزیع 900 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد نکا


مدیر کمیته امداد شهرستان نکا از اهدای 900 سبد کالا به مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد.

- " در شهرستان نکا اظهار کرد: اکرام ایتام، اطعام دهی و توزیع سبد کالا در بین مددجویان امداد، از مسائل مهم در ماه مبارک رمضان است که تاکنون در این ماه پر خیر و برکت در سطح شهر و روستا با همکاری خیران و آشپزخانه ها 151 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح همیان مولا هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان و در هفته اطعام و اکرام نیازمندان توسط کمیته امداد اجرا می شود، افزود: در این طرح نیز 800 کیسه همیان مولا توسط شبکه های نیکوکاری نکا و 3 هزار همیان مولا توسط امداد توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد نکا تصریح کرد: طرح اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، همیان مولا و مفتاح الجنه از جمله طرح هایی است که در کنار دیگر خدمات کمیته امداد به محرومان، در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

ساداتی با بیان اینکه طرح همیان مولا برگرفته از سیره عملی مولای متقیان حضرت علی (ع) است، گفت: هدف از اجرای این طرح الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت امیرالمؤمنین (ع) پیرامون مساعدت به فقرا و نیازمندان، احیای ارزش های والای اسلامی و انسانی، تشویق و ترغیب نیکوکاران و خیران و مشارکت هرچه بیشتر آنها در یاری رساندن به نیازمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد توزیع 900 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد نکا

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد توزیع 900 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد نکا