مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 11:322015-07-06اجتماعي

شهردار منطقه 3 کاشان خبر داد آسفالت 48 هزار مترمربع از مناطق کاشان


شهردار منطقه 3 کاشان از بهسازی معابر این منطقه با بیش از 48 هزار مترمربع آسفالت طی سه ماهه اول سال جاری در طرح نهضت جهادی آسفالت خبر داد.

- " از کاشان، عباسعلی هادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای نهضت جهادی آسفالت در کاشان، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و همچنین بهبود مناظر شهری لکه گیری، مرمت و روکش آسفالت معابر این منطقه انجام شده است.

وی به روکش آسفالت کوچه آذرپیوند، محوطه گردان امام حسین (ع)، باند غربی بلوار ساحلی، کوچه ملکی جوینانی، کوچه تلاش 13 لتحر، کوچه ستایش 15 و فرعی های آن، کوچه بلال مؤذن 10، معراج 42، کوچه شهدا واقع در لتحر و فرعی های آن، حد فاصل بلوار 9 دی تا بلوار ملاصدرا و بلوار مناقب مشفق 14 اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 25 هزار مترمربع به صورت کلی روکش آسفالت شده است.

شهردار منطقه 3 کاشان ضرورت و اهمیت رسیدگی به خواسته های شهروندان و افزایش ارتباط با سامانه 137 منطقه را از اولویت های اصلی و مهم دانست و گفت: تاکنون بیش از 23 هزار مترمربع از معابر این منطقه در قالب پیام های رسیده به سامانه 137، آسفالت، لکه گیری و مرمت شده است.

وی همچنین با اشاره به اولویت بندی محلات، کوچه ها و خیابان های سلمان فارسی، شهید صنعتکار، بلوار فضیلت و شهرک 22 بهمن در طرح جهادی آسفالت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 3 کاشان خبر داد آسفالت 48 هزار مترمربع از مناطق کاشان

شهردار منطقه 3 کاشان خبر داد آسفالت 48 هزار مترمربع از مناطق کاشان