مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 10:212015-07-06اقتصادي

شهردار شبستر خبر داد آغاز عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی شبستر


عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی شهر شبستر در هسته مرکزی شهر توسط شهرداری شبستر آغاز شد.

- " از شبستر، سیروس اشرفی شهردار شبستر صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات احداث پارکینگ طبقاتی اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که امروزه با روند رو به رشد تعداد خودرو ها و افزایش مشکلات ترافیکی خیابان های شبستر از نظر ظرفیت جوابگو نخواهند بود و باید فکری برای خروج از این بحران اندیشیده شود.

وی افزود: اگر چه به موازات پیشرفت تکنولوژی، صنعت ساختمان‎سازی و شهرسازی به طور قابل ملاحظه رشد کرده اما همچنان مسئله ترافیک شهری از جمله مسائل مهمی است که مردم شبستر با آن دست و پنجه نرم می کنند.

شهردار شبستر وجود پارکینگ های مناسب را برای شبستر یک امر لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به محدودیت هایی که در بحث مساحت زمین و قیمت بالای آن در مرکز شهر وجود دارد تنها ساخت پارکینگ طبقاتی مقرون به صرفه است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات در این حوزه راهکارهایی ارائه شده، افزود: در شهر شبستر نقاطی برای ایجاد پارکینگ در هسته مرکزی شهر و حل مشکلات ترافیکی اولویت بندی شده و با مالکان این زمین ها رایزنی شده است.

اشرفی تصریح کرد: شهرداری شبستر یکی از مهم ترین اولویت های خود را در سال جاری احداث پارکینگ برای حل مشکل ترافیکی قرار داده و با به کارگیری یک تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شبستر خبر داد آغاز عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی شبستر

شهردار شبستر خبر داد آغاز عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی شبستر