مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 08:152015-07-06سياسي

بازگشت 11 خط کشتیرانی بین المللی به ایران


نمایندگانی از این شرکت ها برای بازدید به ایران آمدند و درخواست خود را برای اغاز کار در بنادر ایران ارائه داده اند.

- با لغو برخی تحریم ها علیه ایران، خطوط کشتیرانی بزرگ دنیا برای بازگشت به بنادر ایران اعلام آمادگی کرده اند که تاکنون 6 شرکت کشتیرانی بزرگ بین المللی به ایران بازگشته اند و پنج شرکت دیگر در راه بنادر ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ جلیل اسلامی معاون امور بندری ومناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی بااعلام این مطلب اعلام کرد : بنادر ما هیچ وقت تحت تحریم نبود بلکه برخی شرکت هایی که دربنادر ایران فعال بودند تحریم شدند ودرحوزه کشتیرانی نیز شرکت های کشتیرانی از نظر بیمه و برخی مباحث مالی تحریم شدند.

وی افزود : تحریم حمل ونقل یکی از اهداف اصلی غرب و مهمترین بخش تحریم ها بود تا به تجارت خارجی ایران و در نتیجه اقتصاد ملی فشار وارد شود و حمل و نقل کالا از طریق کشورهای واسطه هزینه های تمام شده حمل و نقل دریایی و کالا را افزایش داد.

اسلامی اظهار داشت: همچنین با خودداری شرکت های بیمه خارجی از ارائه خدمات به کشتی هایی که عازم بنادر ایران بودند، مشکلاتی در زمینه ترددخطوط کشتیرانی به مقصد بنادر ایران به وجود آمد که البته براساس بیانیه سوییس و اجرایی شدن آن، شرایط برای تردد کشتی های خارجی به کشور فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 11 خط کشتیرانی بین المللی به ایران

بازگشت 11 خط کشتیرانی بین المللی به ایران