مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 06:452015-07-06اقتصادي

سرکشی به حساب های پزشکان برای تعیین مالیات


چهار سال پیش سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی به توافق مشترکی در مورد تعیین مالیات پزشکان دست یافتند که براساس آن قرار شد پزشکان در طبقات مختلف براساس تفاهم انجام شده با سازمان امور مالیاتی اظهارنامه خود را تکمیل کنند و بر این اساس دیگر سازمان .

- یک مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد، به دلیل ابطال تفاهم نامه مالیاتی، سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی از این پس برای تعیین مالیات پزشکان سازمان امور مالیاتی به اظهارنامه های پزشکان رجوع می کند و برای بازبینی صحت این اظهارنامه ها مجبور به ورود به حساب پزشکان می شود.

اتفاقی که به نظر می رسد، می تواند اعتراضاتی را در جامعه پزشکی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، بااین حال، دلیل این مسئله به گفته حسین وکیلی، معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی، ابطال تفاهم نامه مشترک میان این دو سازمان است.

آن طور که خبرگزاری ایسنا گزارش داده است، چهار سال پیش سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی به توافق مشترکی در مورد تعیین مالیات پزشکان دست یافتند که براساس آن قرار شد پزشکان در طبقات مختلف براساس تفاهم انجام شده با سازمان امور مالیاتی اظهارنامه خود را تکمیل کنند و بر این اساس دیگر سازمان امور مالیاتی به حساب پزشکان سرکشی نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکشی به حساب های پزشکان برای تعیین مالیات

سرکشی به حساب های پزشکان برای تعیین مالیات