مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 00:002015-07-05سياسي

گفتگوی ویژه؛ بودجه قرآنی کل کشور به 258 میلیارد تومان می رسد


رییس هیئت بررسی و پایش راهبردی شورای عالی توسعه قرآنی کشور گفت: بودجه قرآنی دستگاه ها امسال 58 میلیارد تومان است که با بودجه اختصاص یافته 200 میلیاردی و تصویب مجلس در مجموع این رقم به 258 میلیارد تومان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد انجم شعاع در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: از سال 90 بودجه ای با عنوان تحقق اهداف منشور توسعه فعالیت های قرآنی در نظر گرفته شده و برخی از دستگاه ها با درک غیرصحیح از محل مصرف این بودجه، انجام فعالیت های قرآنی را منوط به دریافت آن دانسته اند در حالی که این بودجه باید صرف تحقق اهداف منشور توسعه شود نه برای فعالیت های قرآنی.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نظارتی بر نحوه صرف این بودجه ها در دستگاه ها صورت می گیرد؟ گفت: در سال 91 بودجه قرآنی کشور صفر بود، در سال 92 فقط 25 میلیارد تومان بودجه برای فعالیت های قرآنی در نظر گرفته شد و این رقم در سال 93 با تلاش هایی که صورت گرفت به کمتر از 90 میلیارد تومان رسید.

انجم شعاع ادامه داد: امسال به دنبال پایش صحیحی از بودجه اختصاص یافته هستیم که مجموع فعالیت ها تا ماه آینده به نتیجه خواهد رسید و در صورت مشاهده انحراف در نحوه صرف بودجه، این موارد در سال 94 اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی ویژه؛ بودجه قرآنی کل کشور به 258 میلیارد تومان می رسد

گفتگوی ویژه؛ بودجه قرآنی کل کشور به 258 میلیارد تومان می رسد