مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 23:052015-07-05سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد رتبه هفتم اردبیل در فعالیت ستاد خدمات سفر


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ستاد خدمات سفر استان اردبیل در ارزیابی استانی این ستاد رتبه هفتم را به دست آورد.

- کریم حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: استان هایی که در رده های اول تا سوم قرار گرفتند استان های شاخص کشور با پشتیبانی فعالان بخش خصوصی و دولتی بودند که مجموعه میراث فرهنگی را در عرصه تبلیغات و حوزه تنوع خدمات رسانی همراهی کردند.

وی تصریح کرد: اگر استان خراسان رضوی در ارزیابی ستاد خدمات سفر رتبه اول را به دست آورد به دلیل پشتیبانی مالی و معنوی آستان قدس رضوی است که با تمام توان از فعالیت های متنوع و جدید ستاد خدمات سفر حمایت کرده و از آنها استقبال می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: استان آذربایجان شرقی نیز رتبه دوم را به دست آورد که سازمان فرهنگی شهرداری بیش از 110 میلیارد تومان در حوزه کارهای ستاد پشتیبانی لازم را از مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته تا بتوان در این عرصه موفق عمل کرد.

حاجی زاده به ضرورت ارتقا صنعت گردشگری با توسعه برنامه های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت همه رسانه ها و منابع دستگاه های مختلف استفاده کرد تا امکان بهره گیری از این توان مضاعف فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد رتبه هفتم اردبیل در فعالیت ستاد خدمات سفر

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد رتبه هفتم اردبیل در فعالیت ستاد خدمات سفر