مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 22:452015-07-05سياسي

توسط کمیته امداد امام خمینی جهرم صورت گرفت اطعام بیش از 600 نفر از مددجویان


به همت کمیته امداد امام خمینی جهرم و با حضور رییس مجمع نمایندگان فارس و رؤسای اتحادیه های اصناف، ضیافت افطاری 600 نفر از مددجویان زیرپوشش انجام شد.

- " از جهرم، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم امشب در ضیافت افطاری 600 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان با اشاره به همت والای خیران و حامیان برای برپایی هرچه باشکوه تر سفره های افطاری ویژه مددجویان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این افطاری ها که بانی شخصی دارد از نیمه­ نخست ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن (ع) آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

سید محمدرضا رضوی زادگان بابیان اینکه تمام خدمات کمیته امداد باید پیوست فرهنگی داشته باشد، بیان کرد: با توجه به این هدف، کارشناسان واحد فرهنگی طبق برنامه ریزی، پیش از افطار با برگزاری آموزش هایی با موضوع احکام، حجاب و عفاف، تربیت فرزند و.

، برگزاری مسابقه و اهدا جایزه به نفرات برتر، الگوسازی از طریق معرفی مددجویان برتر و تقدیر از آن ها و اقامه نماز جماعت بر بهره معنوی این برنامه ها افزودند.

این مقام مسئول در کمیته امداد جهرم خاطرنشان کرد: علاوه بر برپایی سفره های افطار، توزیع سبد کالا برای خانواده ایتام و نیازمندان، سرکشی از منازل مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط کمیته امداد امام خمینی جهرم صورت گرفت اطعام بیش از 600 نفر از مددجویان

توسط کمیته امداد امام خمینی جهرم صورت گرفت اطعام بیش از 600 نفر از مددجویان