مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 22:152015-07-05سياسي

دیدار رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران


رییس جمهور همزمان با نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان ،میزبان جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران ازجمله جمعی از خانواده شهدای هفتم تیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای روحانی در این نشست از امیرالمؤمنین (ع) به عنوان امام شیعیان و صحابه بزرگ پیامبر یاد و به عنوان رهبر همه آزادمردان عالم که جوانمردی را به همه انسان ها آموخت ، اشاره کرد.

آقای روحانی گفت: امیرالمؤمنین جایگاهی دارد که جز پیامبر هیچ کس با علی (ع) قابل مقایسه نیست و با اینکه همه ائمه ،معصوم و دارای مقام امامت هستند اما امیرالمؤمنین دارای ویژگی های منحصر به فرد بود.

رییس جمهور به ویژگی های امیرالمؤمنین(ع) از زبان پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: تو ویژگی هایی داری که حتی من ندارم، تو پدرزن و همسری داری که من ندارم، تو عزیز و دردانه ای به نام حسن و حسین داری که من ندارم.

آقای روحانی با اشاره به اینکه افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که در مسیر و خط حکومت امیرالمؤمنین حرکت می کند خاطرنشان کرد: البته این امر کار آسانی نیست، امام راحل هم هر چه داشت از شاگردی مکتب امیرالمؤمنین بود و رهبری نیز هر چه دارد شاگردی مکتب امیرالمؤمنین است اما تلاش ما باید این باشد که آن مسیر را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران

دیدار رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران