مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 21:402015-07-05اقتصادي

فرماندار کرمان: ساخت وسازهای روستایی باید براساس طرح هادی باشد


ساخت وسازهای روستایی باید براساس طرح هادی باشد.

- " از کرمان، محمدعلی توحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای دارسینوییه و دهخان از توابع شهرستان کرمان در جمع مردم این مناطق اظهار داشت: مجید ابراهیمی دهیار روستاهای دارسینوییه و دهخان با برقراری ارتباط مطلوب با مدیران استانی و شهرستانی توانسته است طی مدت یک سال تغییرات خوبی را در منطقه به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته زیرساخت های مناسبی در روستاهای دارسینوییه و دهخان فراهم شده است، بیان داشت: این روستاها دارای آب، برق و راه آسفالته است و امیدواریم بحث گاز این روستاها را نیز با سرعت حل و فصل کنیم.

فرماندار کرمان ادامه داد: بخش اصلی کار در روستاها را باید مردم انجام دهند تا زیبایی روستا جلوه گر شود و عمران و آبادانی صورت گیرد.

توحیدی اضافه کرد: مردم روستاهای دارسینوییه و دهخان در زمینه دامپروری و کشاورزی گام بردارند تا شرایط مناسبی برای مردم این مناطق در حوزه اشتغالزایی ایجاد شود.

وی در پایان خواستار انجام ساخت وسازهای مناسب در روستاها از نظر مقاوم سازی و احداث منازل در جای مناسب شد و بیان داشت: ساخت و سازها بر اساس طرح هادی روستایی انجام شود تا برای اجرای پروژه ها دچار مشکل نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرمان: ساخت وسازهای روستایی باید براساس طرح هادی باشد

فرماندار کرمان: ساخت وسازهای روستایی باید براساس طرح هادی باشد