مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 17:452015-07-05سياسي

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان قدس برگزار شد


جلسه هماهنگی دستگاه های خدماتی و اجرایی شهرستان قدس برای برگزاری هرچه بهتر روز جهانی قدس در این شهرستان در محل جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

- " از غرب استان تهران، جلسه شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان قدس بعد از ظهر امروز با حضور معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری، مسئولان انتظامی و نظامی شهرستان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر قدس و دیگر اعضای شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در محل فرمانداری برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه برنامه های مرتبط برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس مورد بررسی قرار گرفت تا به جهت اهمیت زیادی که این روز دار،د تمام موارد مورد نظر به بهترین نحو انجام شود.

فریدون غیاثوند در آغاز جلسه ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: همدلی و هم زبانی و متحد بودن مسلمانان همیشه باعث شده است که تمام نقشه های استکبار جهانی نقش بر آب شود و در این برهه نیز اتحاد به طور قطع عظمت اتحاد میان مسلمان مشتی شده بر دهان استکبار جهانی خواهد خورد.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری قدس افزود: در روز قدس تمام رسانه های جهان این مهم را رصد می کنند و لازم است این را بگویم که مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان قدس برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان قدس برگزار شد