مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 16:252015-07-05سياسي

معرفی رییس جدید دنشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد


رییس جدید دنشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد معرفی شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت : سخنان دیشب رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اساتید و مسولان دانشگاهها، اولویت مهم دانشگاه آزاد اسلامی برای توجه به توسعه ی بیشتر تحصیلات تکمیلی است .

حجت الاسلام علی عسکری در مراسم معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : فرمایشات رهبر معظم انقلاب راهبرد ی مهم وتاثیر گذار برای تولید علم در دانشگاه ها است .

وی با بیان اینکه مشکلات در هم تنیده ی موجود در برخی عرصه ها نظیر اقتصادی زیبنده ی نظام نیست افزود : سیاستگذاری دانشگاه آزاد اسلامی با تمسک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ، در راستای ایجاد شرکتهای دانش بنیان و فناوری آزاد ، بررسی طرحهای آمایشی سرزمین / توسعه علمی کشور و کاربردی کردن علوم برای فایق آمدن بر برخی نیازها ،چابک سازی سازمانی، شناسایی چالشها،و توسعه ی تحصیلات تکمیلی است .

وی به فارغ التحصیلی بیش از 10میلیون نفر از مراکز آموزش عالی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد وگفت نیمی از این تعداد از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده اند که در صورت توجه به کاربردی کردن علوم این فارغ التحصیلان میتوانستند به بخش عظیمی از مطالبات کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رییس جدید دنشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد

معرفی رییس جدید دنشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد