مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 16:152015-07-05پزشكي

انجام موفقیت آمیز عمل آرتروسکوپی آرنج به روش کم تهاجمی در مشهد


عمل آرتروسکوپی آرنج به روش کم تهاجمی با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، دکتر مهرابی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز گفت: این عمل به همت متخصصان گروه جراحی ارتوپدی این دانشگاه بر روی یک آقای 18 ساله مبتلا به محدودیت حرکتی با موفقیت در بیمارستان قائم(عج) انجام شد.

جراح این عمل جراحی هم گفت: عمل آرتروسکوپی آرنج در مواردی که بیمار دچار محدودیت های حرکتی شده است ، بازسازی آرنج و لیگامانی و ترمیم تاندون ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاهش ریسک عفونت، سرعت بخشیدن به بهبود بیمار، ترخیص سریعتر بیمار، کاهش درد و مشکلات پس از عمل نیز از مزایای روش کم تهاجمی به شمار می رود.

دکتر کچویی با بیان اینکه در این عمل فقط با چند برش کوچک برای ترمیم آرنج اقدام شد افزود: تا پیش از این ، انجام اعمال جراحی آرنج به شکل کاملا تهاجمی انجام می شد که با گذراندن دوره های فوق تخصصی و مهیا شدن بخشی از تجهیزات، زمینه انجام این دسته از عمل ها در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز فراهم شده است.

کچویی گفت : این روش هم اکنون در مراکز پیشرفته دنیا در حال انجام است و تلاش می کنیم که دیگر تکنیک های روز دنیا را نیز با گذراندن دوره های فلوشیپ در مراکز علمی پیشرفته جهان به کشور انتقال دهیم تا با برخورداری بیماران از خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام موفقیت آمیز عمل آرتروسکوپی آرنج به روش کم تهاجمی در مشهد

انجام موفقیت آمیز عمل آرتروسکوپی آرنج به روش کم تهاجمی در مشهد