مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 16:102015-07-05حوادث

هشدار آتش نشانی به هیات های مذهبی


وی همچنین توصیه کرد که در این شب ها لازم است همه درهای ورود و خروج این مکانهای مذهبی باز باشد و خاموش کننده ها هم در دسترس باشند و نیز افراد سالخورده و کودکان در نزدیک ترین محل تا درهای خروجی اسکان داده شوند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار اکیپ های سیار در مقابل محل های برگزاری مراسم لیالی قدر برای تامین ایمنی شهروندان و شب زنده داران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، گفت: سازمان آتش نشانی در ایام شبهای قدر همانند سال های گذشته تمام تلاش خود را برای پوشش ایمنی این اماکن به کار خواهد بست و در این ایام علاوه بر اکیپ های سیار، تمامی 116 ایستگاه آتش نشانی و 17 ایستگاه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هم به منظور کمک به ایمنی محل های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود بویژه اماکن مهم مانند مرقد حضرت امام(ره)، حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، امام زاده صالح(ع)، امامزاده علی اکبر(ع)، امازاده عینعلی، مهدیه تهران، مسجد ارک و ده ها مکان دیگر، آمادگی پوشش کامل دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یا بیان اینکه آتش نشانان با بهره گیری ازده ها دستگاه خودرو و موتور سیکلت آتش نشانی از 14 تا 19 تیر ماه با استقرار در خیابان ها، میادین پر تردد، مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آتش نشانی به هیات های مذهبی

هشدار آتش نشانی به هیات های مذهبی