مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 14:102015-07-05اجتماعي

آب های زیرزمینی تهران آلوده است


رییس ستاد محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر آلودگی آب های زیرزمینی تهران، گفت: این آب ها با آب های سطحی که آلوده نیستند ترکیب می شود و از لحاظ سلامت آب شرب مردم تهران در حد مجاز قرار می گیرد در حقیقت آب شرب مردم تهران سالم است اما اراضی کشاورزی جنوب تهران .

- رییس ستاد محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر آلودگی آب های زیرزمینی تهران، گفت: این آب ها با آب های سطحی که آلوده نیستند ترکیب می شود و از لحاظ سلامت آب شرب مردم تهران در حد مجاز قرار می گیرد در حقیقت آب شرب مردم تهران سالم است اما اراضی کشاورزی جنوب تهران که با آب های زیرزمینی آلوده آبیاری می شود مشکلات بسیاری به وجود می آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی محمد شاعری در جلسه بررسی مشکلات معادن شن و ماسه منطقه 18 تهران که امروز صبح (یکشنبه) در فرمانداری تهران تشکیل شد، با تاکید بر لزوم مشارکت همه دستگاه ها در حل مشکلات معادن شن و ماسه منطقه 18، گفت: نگاه عادلانه این است که همه افرادی که در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد، سیاست و .

کار می کنند هدفی جز خدمت به مردم و فراهم کردن رفاه و سلامت شهروندان ندارند بر همین اساس باید در موضوع حل مشکلات معادن شن و ماسه منطقه 18 اولویت بندی انجام دهیم و قطعا در این اولویت بندی سلامت مردم منطقه باید در بالاترین درجه اهمیت سیاستگذاران و خدمتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب های زیرزمینی تهران آلوده است

آب های زیرزمینی تهران آلوده است