مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 14:052015-07-05حوادث

دستگیری پنج سارق حرفه ای در دزفول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما ، فرمانده انتظامی دزفول گفت: این سارقان در 24 ساعت گذشته به دام افتادند.

سرهنگ چنداز افزود: سارقان دستگیر شده شامل 2 نفر سارق سیم برق ، یک سارق وسایل خودرو ، یک سارق گوشی تلفن همراه و یک سارق مغازه می باشند که به دست ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 13 دزفول دستگیر شدند.

وی گفت: با دستگیری این سارقان 13 فقره سرقت در 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان دزفول کشف شد .

فرمانده انتظامی دزفول افزود : در پی دستگیری 2 سارق سیم برق به دست ماموران آگاهی دزفول ، متهمان به سه فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف این شهرستان اعتراف کردند .

سرهنگ چنداز گفت : ماموران انتظامی کلانتری 13 نیز ضمن دستگیری یک سارق وسایل داخل خودرو موفق شدند یک سارق حرفه ای را حین سرقت دستگیر و متهم در بازجویی های فنی ضمن پذیرش بزه خود ، به 6 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف کرد .

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی دزفول همچنین با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک سارق مغازه را پس از شناسایی با انجام عملیات غافل گیرانه دستگیر و سه فقره سرقت مغازه را کشف کردند.

سرهنگ چنداز سهل انگاری مال باختگان در نگهداری از اموال و نداشتن تجهیزات ایمنی را از عوامل مهم وقوع سرقت در سطح شهرستان دزفول عنوان کرد و از شهروندان خواست در استفاده از تجهیزات ایمنی و پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پنج سارق حرفه ای در دزفول

دستگیری پنج سارق حرفه ای در دزفول