مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 12:462015-07-05سياسي

بخشدار شهمیرزاد: شأن راهپیمایی روز قدس در شهمیرزاد حفظ شود


شأن و شوکت راهپیمایی روز جهانی قدس در شهمیرزاد باید حفظ شود.

- " از شهمیرزاد، علی عاشوری ظهر امروز دز جلسه ای که به منظور هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس و اقامه نماز عید سعید فطر با حضور جمعی از مسئولان در بخشداری شهمیرزاد برگزار شد، ضمن تشکر از کسانی که در جلسه حضور داشتند، روز قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر را از موضوعات بسیار مهمی دانست که اهمیتش نهادینه شده و همه ساله در حال تکرار و برگزاری است.

وی روز جهانی قدس را فرصتی دانست که در آن روز همه نگاه ها به دشمن صهیونیستی و اصلی ترین دشمنی معطوف می شود که در دهه های اخیر همه روزه شاهد مخالفت ها و نزاع همه جانبه شان با اسلام و مسلمین بوده ایم.

بخشدار شهمیرزاد نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره)، نام گذاری بسیار به جایی دانست که با تأکید مقام معظم رهبری و حضور میلیونی مردم در سال های مختلف تحکیم یافت.

عاشوری روز قدس را مبدأ بیداری اسلامی در جهان خواند که می تواند مبدأیی برای گفتمان دینی بین تمام کشورها به ویژه کشورهای مسلمان باشد.

وی از روز جهانی قدس به عنوان یادگار امام راحل یاد و تأکید کرد: همه دستگاه ها موظف هستند با تلاش و همکاری خود راهپیمایی بزرگی که در شأن و منزلت این روز بزرگ است، برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار شهمیرزاد: شأن راهپیمایی روز قدس در شهمیرزاد حفظ شود

بخشدار شهمیرزاد: شأن راهپیمایی روز قدس در شهمیرزاد حفظ شود