مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 11:552015-07-05اجتماعي

شناسایی 120هزار معلول در فارس


تاکنون شناسایی شده که 90 هزار نفر از آنها با تأیید کمیته پزشکی و تعیین درصد معلولیت تحت پوشش این اداره کل قرار گرفته و از خدمات آن بهره مند شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صددا و سیمامرتضی موسوی در آیین ضیافت مهر که به منظور تجلیل از خیران موسسه توانبخشی معلولان ذهنی فاطمه الزهرا (س) جهرم برگزار شد از خیران به عنوان ستون های پایدار و استوار نظام اسلامی یاد کرد و گفت ماه رمضان فرصتی است تا نیازمندان را دریابیم.

وی از نگهداری 4 هزار معلول در 94 مرکز نگهداری معلولان در فارس خبر داد و گفت: تعداد 27 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در سطح استان فارس فعالیت دارند و 30 هزار خانواده بی سرپرست و بد سرپرست زیرنظر مجموعه بهزیستی هستند.

موسوی به ارائه خدمات بهزیستی فارس در سال گذشته به 27 هزار آسیب دیده اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان 150 فعالیت و خدمات به مخاطبان و سایر افراد جامعه ارائه می کند.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی پاسخگوی مطالبات به حق مردم نیست، گفت: به یقین خیران به عنوان بازوان سازمان بهزیستی نقش خود را در ارائه خدمت به محرومان به خوبی ایفا کرده اند.

مدیر کل بهزیستی فارس با بیان اینکه سال گذشته بیش از 170 میلیارد ریال به عنوان یارانه معلولان در سطح استان توزیع شده است افزود: دو برابر این یارانه ، به مراکز زیرپوشش بهزیستی اهدا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 120هزار معلول در فارس

شناسایی 120هزار معلول در فارس