مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 11:022015-07-05دانش

تقدیر مدیر عامل «خبرگزاری دانشجو» از خبرنگار جهادی، محمدرضا حسینی بای


هادی قاسمی در مراسم پاسداشت و تقدیر از خبرنگار جهادی، محمدرضا حسینی بای که به همت «خبرگزاری دانشجو» در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد از زحمات این خبرنگار تقدیر کرد.

- هادی قاسمی در مراسم پاسداشت و تقدیر از خبرنگار جهادی، محمدرضا حسینی بای که به همت خبرگزاری دانشجو در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد از زحمات این خبرنگار تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،" هادی قاسمی در مراسم پاسداشت و تقدیر از خبرنگار جهادی ،محمدرضا حسینی بای که به همت خبرگزاری دانشجو در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم و تشکر برای حضور در این مراسم گفت: امروز دور هم جمع شده ایم تا از کسی تقدیر کنیم که خودش اتفاقات را به خانه ها آورده و بیانگر وقایع و اتفاقات با نگاه تیزبین و دقیقش از قاب شیشه ای تلویزیون به خانه های مردم است.

وی افزود: تولید فرآورده خبری زحمت زیادی دارد، شاید اگر در جریان آن قرار نداشته باشیم از این زحمات برای تولید خبر اطلاعی نداشته باشیم گرمای داغ و طاقت فرسای عراق و سوریه از یک سو و از کنار آتش و گلوله و سرب و تانک خبر و پیام را مخابره کردن کار دشواری است حال آن که ما به راحتی در خانه های خود می توانیم این قضایا را رصد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مدیر عامل «خبرگزاری دانشجو» از خبرنگار جهادی، محمدرضا حسینی بای

تقدیر مدیر عامل «خبرگزاری دانشجو» از خبرنگار جهادی، محمدرضا حسینی بای