مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 10:002015-07-05اجتماعي

خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر خبر داد و گفت: اتوبوسرانی و مترو در شب های قدر، تعطیل نیستند و از غروب آفتاب تا اذان صبح به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: برای این که روزه داران عزیز بتوانند در مراسم معنوی لیالی قدر به سهولت حضور پیدا یابند، امکانات حمل و نقلی مناسبی در سامانه اتوبوسرانی و شبکه مترو تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به این که شرکت بهره برداری مترو در خطوط 1، 2، 3 و 4، شهروندان را در شب های قدر از ساعت 22 و 30 دقیقه تا 5 و 30 بامداد به صورت رایگان جابجا می کند، گفت: سرفاصله حرکت قطارها در این 4 خط، 30 دقیقه است که البته در صورت تراکم مسافر این فاصله کمتر خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان این که ایستگاه های مترو در مجاور برخی اماکن اصلی که مراسم لیالی قدر در آن ها برگزار می شود، قرار دارند، تصریح کرد: به عنوان نمونه، ایستگاه متروی حرم امام (ره) در مجاورت مرقد مطهر حضرت امام (ره)، ایستگاه متروی تجریش در کنار آستان مقدس امام زاده صالح و ایستگاه متروی شهید حقانی جنب باغ موزه دفاع مقدس واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر

خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر