مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 09:052015-07-05فناوري

خداحافظی با کارت تلفن 2000 تومانی


کارت های تلفن که از سال گذشته در بازار کمیاب و در موارد متعدد حتی نایاب شده اند از چندی پیش وارد فاز جدید شده و بر این اساس دیگر در بازار کارت تلفن 2000 تومانی ارائه نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارتهای تلفن که بیش از یک سال است در بازار نایاب شده اند همچنان به شیوه مرسوم سابق قابل دسترسی نبوده و به گفته مسوولان مخابراتی تنها در مراکز مخابرات ارائه می شوند.

موضوعی که اغلب کاربران این کارت ها را دچار مشکل کرده و دسترسی به آنها را با تاخیر و سختی همراه می کند.

اما گویی این تمام ماجرا نیست و علاوه بر محل و شیوه دسترسی به تازگی محدودیت دیگری نیز در استفاده از این کارتها اعمال شده است چراکه به تازگی معاون مخابرات استان تهران از جمع آوری کارت های 2000 تومانی خبر داده و یادآور شده است که از این پس تنها کارت های تلفن 5000 تومانی قابل ارائه هستند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران همچنین گفته است: فعلاً توزیع کارت های اعتباری به این شیوه ادامه پیدا می کند اما در آینده قرار است تمام کارت های اعتباری جمع آوری شوند که البته اجرایی شدن این طرح در سال 1394 بعید به نظر می رسد.

محمدرضا بیدخام با اشاره به هزینه های بالای نگهداری از کیوسک های تلفن همگانی و درآمد پایین آنها متذکر شده است: شبکه تلفن همگانی ضررده است و گاهی هزینه نگهداری از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با کارت تلفن 2000 تومانی

خداحافظی با کارت تلفن 2000 تومانی