مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 08:462015-07-05دانش

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه و کانون سردفتر و دفتریاران کشور


تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی و کانون سردفتران و دفتریاران کشور 13 تیرماه به امضای حسین سلیمی رییس دانشگاه و محمدرضا دشتی رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرگزاری دانشجو ،" تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی و کانون سردفتران و دفتریاران کشور 13 تیرماه به امضای حسین سلیمی رییس دانشگاه و محمدرضا دشتی رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور رسید.

در این جلسه سلیمی در سخنانی با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه ی علوم انسانی و اجتماعی اظهار داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت های بالای این دانشگاه، انعقاد این تفاهم نامه و همکاری مشترک علمی و پژوهشی دانشگاه با کانون زمینه ی توسعه روزافزون فعالیت های آکادمیک در حوزه ی ثبت و دفترداری را فراهم نماید.

سلیمی در ادامه با تاکید بر سیاست دانشگاه علامه طباطبایی مبنی بر آموزش دانشجویان براساس نیازهای بخش های مختلف جامعه تصریح کرد: برقراری ارتباط با حوزه ی اجرا و هدفمند کردن آموزش ها به منظور حل مسائل جامعه از اهدافی است که با جدیت در این دانشگاه دنبال می شود.

وی با توجه به مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک افزود: برگزاری آموزش های کوتاه مدت، راه اندازی دوره ی آموزشی برای جذب دانشجو در مقاطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه و کانون سردفتر و دفتریاران کشور

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه و کانون سردفتر و دفتریاران کشور