مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 08:152015-07-05حوادث

مرگ؛ هدیه مرد عراقی به همسر ایرانی


مرد عراقی که همسر ایرانی خود را به قتل رسانده و از صحنه جرم فیلمبرداری کرده بود، فکر نمی کرد همین فیلم، سند محکمی برای اثبات اتهامش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، این مرد که روز گذشته در شعبه2 دادگاه کیفری شماره یک استان تهران پای میز محاکمه رفت، توضیح داد نوعروس جوان را به دلیل سوءظن نسبت به رابطه او با دوستش به قتل رساند.

نماینده دادستان تهران در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده در جایگاه حاضر شد و در توضیح کیفرخواست گفت: متهم 38ساله که حمید نام دارد و مردی عراقی است همسرش مینا را خفه کرده است.

وقتی مأموران به او مظنون شدند و تلفن همراهش را بررسی کردند، صحنه بسته بندی جسد در خانه را که در تلفن همراه متهم ضبط شده بود، مشاهده کردند.

بنابر اقرار متهم او به بهانه دادن هدیه به همسرش، دست و پا و چشمان او را بست و وی را به قتل رساند.

با توجه به مدارک به دست آمده از جمله اقرار صریح و مقرون به واقع متهم و همچنین فیلم کشف شده از تلفن همراه متهم، درخواست رسیدگی به این پرونده و صدور حکم شایسته با توجه به درخواست اولیای دم دارم.

در ادامه پدر مقتول به عنوان یکی از اولیای دم در جایگاه حاضر شد.

او عنوان کرد همسرش به دلیل بیماری قادر به حضور در دادگاه نیست اما قبلا درخواست قصاص متهم را مطرح کرده است و خود او نیز با توجه به مدارک به دست آمده و اطمینان از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ؛ هدیه مرد عراقی به همسر ایرانی

مرگ؛ هدیه مرد عراقی به همسر ایرانی